Պաշտոնական էլ. փոստ

(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)

Տպել

Մարզպետի աշխատակազմ

Կառուցվածք

Ալվարդ  Սուքոյան

Ալվարդ Սուքոյան

Բաժնի պետ

, (+374 263) 4 19 30, 4 62 58

Կենսագրություն

Ծնվել է 11.08.1959թ. Տավուշի մարզի Այգեհովիտ գյուղում:

1966-1976թթ ավարտել է Իջևանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը:

1976-1981թթ.  ընդունվել և ավարտել է Երևանի անասնաբուծական-անասնաբուժական ինստիտուտը:

1981-83թթ. աշխատել է Իջևանի պանրագործարանում որպես լաբորատորիայի վարիչ:

1983-1989թթ, ՀԼԿԵՄ  Իջևանի  շրջկոմ- Հաշվառման սեկտորի վարիչ:

1989-1991թթ. ՀԿԿ  Իջևանի շրջկոմ- հրահանգիչ:

1991-1996թթ. Իջևանի պանրագործարան- լաբորատորիայի վարիչ:

1996թ. ապրիլից մինչ այժմ ՀՀ  Տավուշի մարզպետարան բաժնի վարիչ:

Ունի  քաղաքացիական ծառայության առաջին դասի խորհրդականի դասային աստիճան:

Ամուսնացած չէ:

 

Գործառույթներ / իրավասություններ

ա/ մարզպետարանի գործավարության կարգին համապատասխան կազմակերպում է մարզպետարանի ընդհանուր գործավարությունը, դիմում-բողոքների, հանձնարարականների հաշվառումը և առաքումը, արխիվային գործի ապահովումը,

բ/ իր իրավունքների սահմաններում միջոցներ է ձեռնարկում քաղաքացիների իրավունքներն ու ազատություններն ապահովելու համար.

գ/ իրականացնում է հսկողական և այլ հանձնարարականների ժամկետային հսկողություն.

դ/ իրականացնում է հսկողություն մարզպետարանում ստացված ամբողջ պաշտոնական և ոչ պաշտոնական թղթակցությունների` քարտուղարությունում ապարատածրագրային միջոցներով, զուգահեռ նաև առանձին հաշվառման վերցված մատյաններով ընդունման, գրանցման նկատմամբ.

ե/ ստանում է մարզպետի, նրա տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի կողմից համապատասխան մակագրություններով թղթակցություններ և ապահովում դրանց գրանցումը մատյաններում և ստորագրությամբ հանձնումը կատարողներին.

զ/ կազմակերպում է մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների նախագծերի գրանցումը, վավերացված որոշումների և կարգադրությունների համարակալումը, գրանցումը և առաքումը,

է/ կազմակերպում է մարզպետարանի նախորդ տարվա մշտական և ժամանակավոր պահպանման ենթակա գործավարության բոլոր փաստաթղթերը, մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների օրինակները արխիվ հանձնելու աշխատանքները,

ը/ կազմակերպում, է մարզպետարանում վարչական վարույթի վերաբերյալ գործերի, դրանց հաշվառման գրանցամատյանների վարչական ակտերի հաշվառման աշխատանքները,

թ/ կազմակերպում է մարզպետի որոշումների, կարգադրությունների և Աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների, մարզի խորհրդի նիստերի, մարզպետի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի մոտ կայացած խորհրդակցությունների արձանագրությունների, մարզպետարանում պատրաստված այլ փաստաթղթերի և ելից գրությունների տպագրումը.

ժ/ հանձնարարականների կատարման ժամկետը լրանալու մասին կատարողներին տալիս է հիշեցման տեղեկանք` շաբաթական մեկ անգամ, իսկ կատարման ժամկետը լրանալու դեպքում` ահազանգման տեղեկանք` տեղեկացնելով Աշխատակազմի ղեկավարին.

ժա/ հսկողություն է իրականացնում քաղաքացիների անհատական ընդունելության ժամանակ նրանց բանավոր առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները սահմանված կարգով գրանցման վրա.

ժբ/ իրականացնում է գրավոր հարցումների գործավարություն.

ժգ/ ապահովում է մարզպետարարանում տեղակայված տարածքային կառավարման էլեկտրոնային համակարգի և տեղեկատվական կենտրոն-ընդունարանի կայուն աշխատանքը.

ժդ/ Քարտուղարության պետի հանձնարարությամբ ապահովում է Բաժնի առջև դրված գործառույթներից և խնդիրներից բխող իրավական ակտերի նախագծեր« առաջարկություններ« եզրակացություններ« այլ փաստաթղթեր նախապատրաստելը« ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումներ և ուղեցույցեր մշակելը©

ժե/ Քարտուղարության պետին առաջարկություններ է ներկայացնում՝ իր անմիջական ենթակայության տակ գտնվող քաղաքացիական ծառայողներին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով արտահերթ ատեստավորելու« վերապատրաստելու« կարգապահական տույժի ենթարկելու և խրախուսելու վերաբերյալ©

ժզ/ ատեստավորումից առնվազն երկու շաբաթ առաջ ներկայա&

← Վերադառնալ ցուցակին

Բաժանորդագրում նորություններին

Տեխնիկական դիտողություններն կարող եք ուղարկել կայքի վեբ-մաստերի էլեկտրոնային փոստին: Կայքը պատրաստված է Helix ընկերության կողմից:
Վերջին թարմացումը՝ 2024-04-26 15:28:18